Vores kunder siger...

Københavns Universitet, Vejle Kommune, Odense Kommune og Randers Kommune er blot fire ud af mere end 160 organisationer, som sætter pris på mulighederne i XFlow.

Er du nysgerrig på, hvordan XFlow skaber værdi hos vores kunder? Så læs med her.

SILKEBORG KOMMUNE

Erfaringer med XFlow bliver delt internt – og eksternt

“Man behøver ikke at være IT-kyndig for at bruge XFlow. Det kræver bare, at man har interesse for at bruge systemet. Byggeklodselementerne gør det nemt at anvende.”

VIA UNIVERSITY COLLEGE

XFlow mindsker fejl gennem Navision Alias

“Den nye tilpasning mindsker risikoen for, at den data man anvender, ikke er gyldig. Risikoen for fejlbogføringer mindskes betragteligt.”

BIRKERØD GYMNASIUM

Fra manuelle processer til online ansøgninger via XFlow og videre til ESDH-systemet, IMS Case

“Det kommer til at blive super godt. Det kommer til at være nemt for den administrative del. Og det kommer til at blive en rigtig fin brugeroplevelse.”

HORSENS KOMMUNE

XFlow og RPA - Det oplagte ægteskab

“RPA-robotterne er glade for struktureret data – og XFlow er perfekt til at levere lige præcis dette. Derfor giver det rigtig god mening at have de to systemer til at arbejde sammen.”

SILKEBORG BIBLIOTEKERNE

XFlow fjerner papirblanketter og forbedrer serviceniveauet

“Gevinsten ved XFlow’s Børnelåner-løsning er ikke kun den sparede medarbejdertid. Det handler lige så meget om at give en forbedret service til borgerne.”

RANDERS KOMMUNE

XFlow har digitaliseret afviklingen af høringssvar

“Borgerne har taget godt imod platformen, og ifølge kommunen er processen med at indsende høringssvar uden tvivl blevet nemmere med den nye portal.”

HEDENSTED KOMMUNE

Digitaliserede mere end 25 arbejdsgange med simpel løsning

“Lige for tiden kan vi oprette arbejdsgange lige så hurtigt som vi kan komme på dem, så der er ikke rigtig nogen liste af ting vi skal nå. Men nu hvor vi har større bemanding er det helt sikkert kun fantasien der sætter grænser.”

HJØRRING KOMMUNE

En rivende udvikling fra 1. arbejdsgang til digitale selv-betjeningsløs-ninger

“Men det er super spændende, og det bliver helt sikkert meget værdiskabende, når vi først får knækket koden til de koblinger, vi kan lave. Så det er jo ikke bare et blanketsystem, det tror jeg også, at ledelsen har fået øjnene op for.”

VEJLE KOMMUNE

Vejle Kommune planlægger Tour de France med XFlow i ryggen

“Men vi har ikke fået noget negativ feedback på vores løsninger. Til gengæld har vi en masse glade kollegaer, der sparer en del tid på ikke at skulle modtage opkald og sagsbehandle derimellem. Eller ringe ud til virksomheder og få informationer derfra eller pressen i det hele taget. Så det sparer os super, super, super meget tid. Og det har virkelig lettet trykket - og gjort -, at vi har haft tid og overskud til at fokusere på at skabe den her bedst mulige oplevelse under Tour de France for alle vores interessenter.”

HJØRRING KOMMUNE

Giver borgerne kontrollen i bookingen af byggesager

“Vores medarbejdere har taget godt imod den nye løsning, fordi de føler sig indraget i processen, selv styrer deres tilgængelighed og nu er velforberedte til de mange møder med borgerne.”

ODENSE KOMMUNE

Vi skaber frem-tidens selv-betjeningsløsninger i samarbejde med XFlow

“Om et par år har vi 1000 selvbetjeningsløsninger. Vi har jo ikke engang nærmet os vores HR-område overhovedet med nogen selvbetjeningsløsninger, og er der et sted, hvor der er mange processer, der kan understøttes, så er det i HR – så potentialet er enormt.”

AABENRAA KOMMUNE

XFlow lod os skalere vores digitalisering

“Oprindeligt var barselsløsningen ikke en del af pilotprojektet, men da XFlow gav os mulighed for at bygge arbejdsgangen selv og derved forenkle og samtidig berige arbejdsgangen, besluttede vi at integrere den i platformen.”

VIA UNIVERSITY COLLEGE

VIA administrerer løn nemt og digitalt med XFlow

“Vi har mange eksterne medarbejdere, og det er supersmart, at de kan logge ind med deres NemID. Så har vi allerede de nødvendige informationer, og der er sørget for overholdelse af GDPR.”