Sådan får du den rette support

Hos XFlow skelner vi mellem to former for support, så du altid får den hjælp, der matcher dit behov:

Teknisk support – hvis du oplever fejl i systemet

Vores dygtige medarbejdere i serviceteamet er altid klar til at hjælpe dig videre, hvis du har brug for teknisk hjælp til vores løsninger.

Kontakt teknisk support:

Telefon:
+45 87 34 44 94

E-mail: support@xflowsupport.dk

Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk

Er du i tvivl om, hvordan en funktion virker, eller har du brug for input til, hvordan I kan anvende XFlow mest effektivt i jeres arbejdsgange? Så er vores Customer Success-team klar til at hjælpe med vejledning, best practice og strategisk sparring.

Vejledning og sparring – hvis du har spørgsmål til brugen af XFlow

Telefon: Find din kontaktperson fra Customer Success her
E-mail:
cs@xflow.dk

Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk

Få løst din sag hurtigst muligt

Følgende oplysninger er relevante for, at vi kan løse sagen hurtigt:

  • Navn på den organisation, hvor arbejdsgangen er tilknyttet

  • Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod?

  • Opstår fejlen igen, hvis du laver samme handlinger?

  • Send gerne skærmbilleder med

  • Hvad består fejlen i?

  • Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse, skal den åbnes og sendes med. Indsæt gerne et direkte link til arbejdsgangen.

  • Hvis dette ikke er muligt, skal navn på arbejdsgangen og navn på den tilknyttede organisation sendes med

  • Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger

  • Find mere info på support.xflow.dk