Sådan får du den rette support

Hos XFlow skelner vi mellem to former for support, så du altid får den hjælp, der matcher dit behov:

Teknisk support – hvis du oplever fejl i systemet

Vores dygtige medarbejdere i serviceteamet er altid klar til at hjælpe dig videre, hvis du har brug for teknisk hjælp til vores løsninger.

Kontakt teknisk support:

Telefon: +45 87 34 44 94

E-mail: support@xflowsupport.dk

Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk

En ung mand smiler, har lyst hår, bærer en hvid t-shirt med tekst på og en kæde omkring halsen, står indendørs med en sløret baggrund.
Et portræt af en smilende kvinde med brunt, langsigtet hår og blå øjne, iført en hvid bluse og en guldkæde, foran en varm, indendørs baggrund.

Er du i tvivl om, hvordan en funktion virker, eller har du brug for input til, hvordan I kan anvende XFlow mest effektivt i jeres arbejdsgange? Så er vores Customer Success-team klar til at hjælpe med vejledning, best practice og strategisk sparring.

Vejledning og sparring – hvis du har spørgsmål til brugen af XFlow

Telefon: Find din kontaktperson fra Customer Success her

E-mail: cs@xflow.dk

Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk

Friskt, smilende unge mand med glatte, blonde hår, briller og smykke i øret, iført blå skjorte og sort jakke, stående i en indendørs butik eller café.
En smilende ung mand med kort, lyst hår og lys hud, iført en beige skjorte, står i en indendørs setting med blødt lys og uklar baggrund.
En smilende mand med skallet hoved og sort sweater, foran en blurrret baggrund.

Få løst din sag hurtigst muligt

Følgende oplysninger er relevante for, at vi kan løse sagen hurtigt:

  • Navn på den organisation, hvor arbejdsgangen er tilknyttet

  • Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod?

  • Opstår fejlen igen, hvis du laver samme handlinger?

  • Send gerne skærmbilleder med

  • Hvad består fejlen i?

  • Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse, skal den åbnes og sendes med. Indsæt gerne et direkte link til arbejdsgangen.

  • Hvis dette ikke er muligt, skal navn på arbejdsgangen og navn på den tilknyttede organisation sendes med

  • Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger

  • Find mere info på support.xflow.dk