Sådan får du den rette support
Hos XFlow skelner vi mellem to former for support, så du altid får den hjælp, der matcher dit behov:
Teknisk support – hvis du oplever fejl i systemet
Vores dygtige medarbejdere i serviceteamet er altid klar til at hjælpe dig videre, hvis du har brug for teknisk hjælp til vores løsninger.
Kontakt teknisk support:
Telefon: +45 87 34 44 94
E-mail: support@xflowsupport.dk
Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk
Er du i tvivl om, hvordan en funktion virker, eller har du brug for input til, hvordan I kan anvende XFlow mest effektivt i jeres arbejdsgange? Så er vores Customer Success-team klar til at hjælpe med vejledning, best practice og strategisk sparring.
Vejledning og sparring – hvis du har spørgsmål til brugen af XFlow
Telefon: Find din kontaktperson fra Customer Success her
E-mail: cs@xflow.dk
Læs mere på vores supportside: www.support.xflow.dk
Få løst din sag hurtigst muligt
Følgende oplysninger er relevante for, at vi kan løse sagen hurtigt:
Navn på den organisation, hvor arbejdsgangen er tilknyttet
Hvilke handlinger foretog du dig, da fejlen opstod?
Opstår fejlen igen, hvis du laver samme handlinger?
Send gerne skærmbilleder med
Hvad består fejlen i?
Hvis der bliver vist en fejlmeddelelse, skal den åbnes og sendes med. Indsæt gerne et direkte link til arbejdsgangen.
Hvis dette ikke er muligt, skal navn på arbejdsgangen og navn på den tilknyttede organisation sendes med
Husk GDPR, når du sender informationer ind, så du ikke kommer til at sende CPR-numre eller andre personfølsomme oplysninger
Find mere info på support.xflow.dk